Thursday, November 17, 2016

"Komunisti" George Soros

A mund të më shpjegoni pak se në çfarë universi, ose me çfarë rregull treshi, apo katërshi, del George Sorosi komunist? Me sa di unë, Soros është një derr kapitalisti që s’e ka shokun, një nga më të pasurit në botë, me nja 25 miliardë dollarë nëpër xhepa. Unë e di që ai përdor një pjesë të vogël të tyre për hobin e tij – futjen e hundës në punët e brendshme politike të vendeve të ndryshme. Di që ka edhe një fiksim me shoqëritë e hapura (Open Society) dhe që për shkak të këtij hobi ka bërë shumë armiq. Por s’di se si t’i bëj llogaritë që ai të më dalë komunist. Madje edhe ‘stalinist’ siç e përcaktonte një zonjë e nderuar në një koment.
Kam lexuar edhe disa të tjerë që në mbështetje të akuzës për veprimtari komuniste përmendin faktin që ai mbështet Hillary Clinton. Në fakt, duke mbështetur Hillary Clinton Soros provon pikërisht të kundërtën, që është një kapitalist nga ata më të thekurit. Soros nuk hyn në listën e donatorëve më të mëdhenj të fushatës së Clintonit. Atë listë e kryesonjnë organizma me reputacionin më të keq të mundshëm të kapitalizmit si JPMorgan Chase & Co., Goldman Sachs, Citgroup Inc. etj. Në listën e donatorëve të pa shpallur të Clinton flitet se janë edhe ca sheikë nga Arabia Saudite. Por s’ma do mendja se gjendet ndonjë komunist.
Pyetja ime është e thjeshtë: Si del Sorosi komunist? Dhe përpara se të më vërsulet ndonjëri duke më quajtur mua Sorosian komunist, dua të theksoj se s’kam asnjë simpati për Jorgon e Budapestit.

No comments: